Tuesday, April 27, 2010

XO XO, gossip girl

there's nothing like opening up to someone new...or old...or reconnecting with an old friend...it's all about taking that leap of faith and putting yourself out there once again...whether it's about how bad your day's been...or how you feel...what you feel...there is a certain feeling of relief that comes with owning up to what's inside your heart...

in more than one place i've heard that it' easier talking to a stranger than to a close friend about a topic...it takes a great deal of courage gettin yourself to talk about your deepest secrets...and it means even more if you can bring yourself to share that to someone you care about...

it's funny what can make your heart twist and turn...and how butterflies tend to appear outta thin air and start flying in your stomach...

i'm all in for fun and games...but now it's time to get down to business...with every small step that i take throughout this journey...and it takes a wonder to get me down or lift me up where i belong...i'm out there...

4 comments:

  1. nu si nu. nu pot sa cred cat de important e factorul sansa in viata noastra. daca nu ar fi fost amaratul acela de click, nu as fi descoperit niciodata omul de dincolo de mine. sunt fundamental un egoist cu tot ce inseamna mintea si sufletul meu. in pofida blogului care nu si nu poate transmite mesaje concludente despre personalitatea mea incalcita unei persoane inapte de a patrunde adevaratul inteles al acelor cuvinte. si totusi, m'am regasit, cu toata incifrarea mea, tradus de tine. prin sentimentele, trairile si pasiunile tale. nu si nu stiu cum ai reusit sa transformi purul egoism, tragicul demiurg ce ma imbraca. credeam ca sunt singur. acum nu...si nu.
    ma'nclin... un necunoscut.

    ReplyDelete
  2. nu si nu cred ca it dai seama cat de mult inseamna pentru mine ca ti-ai rupt putin timp sa lasi commenturi in timpul incursiunii tale pe blog...nu-mi vine sa cred ca daca n-ai fi facut asta habar n-as fi avut ca sunt si alte persoane care citesc aberatiile mele...

    inca o data
    multumesc

    ReplyDelete
  3. nu ai pentru ce sa-mi multumesti. nu iti fac niciun favor. ma mir! da! pe mine,ma, -m. pe mine ma mir asupra ta. tot ce scriu, am scris, si, cu aprobarea ta, voi scrie pe acest blog nu reprezinta decat metafora mirarii mele! nu vreau, si nu pot sa ma hazardez la niste cuvinte care sa exprime toate sentimentele ce ma cuprind atunci cand iti citesc post'urile, dar crede-ma ca sunt multe, si prefer sa...ma mir! primeste mirarea mea ca pe un dar de regasire, ca pe un semn, ca pe un gand bun din partea mea... ma'nclin... un necunoscut.

    ReplyDelete
  4. tot ce pot sa mai adaug e a big :">

    thank you...

    i'm drinking this coffee in your honour
    :)

    ReplyDelete